Palautteet

Auta meitä kehittämään palveluitamme ja tuotteitamme!

RUUSUT & RISUT
Matkapojat Oy:lle on tärkeää, että jokainen asiakaskokemus on onnistunut. Voidaksemme kehittää asiakastyytyväisyyttä ja palveluamme sekä arvioida yhteistyökumppaniemme toimintaa, kuulemme mielellämme kokemuksistasi matkoillamme. Kerro meille mitä pidit palvelustamme ja tuotteistamme Anna palautetta -lomakkeella.

Sähköisen uutiskirjeen voit peruuttaa sinulle tulleen uutiskirjeen alalaidasta kohdasta "Peruuta tilaus".

REKLAMAATIO
Ilmenikö matkallasi ongelma, josta kerroit matkan aikana ja jota ei pystytty korjaamaan? Voit tehdä meille virheilmoituksen / korvausvaatimuksen täyttämällä tarkasti Reklamaatio -lomakkeen kahden (2) kuukauden sisällä matkasi päättymisestä. Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä ja palaamme asiaan käsittelyn valmistuttua (keskimäärin viimeistään 8 viikon kuluessa reklamaation saapumisesta).

Halutessasi lähettää liitteitä (esim. kuvia tai kuitteja) tai haluat lähettää reklamaation kirjeitse pyydämme lähettämään ne osoitteeseen:
Matkapojat Oy / Reklamaatiot
Rautatienkatu 21 C 7. krs
33100 Tampere

Kerrothan myös postitse lähetettävässä kirjeessä pakolliset tiedot (matkan varausnumero, matkakohde, nimi, yhteystiedot sekä korvausvaatimus).

Ennen matkaa tapahtuvat yhteydenotot ja tiedustelut voit tehdä myyntipalvelumme kautta

Kiitämme antamastasi palautteesta. Sen avulla voimme kehittyä entistä paremmiksi.

Cxense Display