Matkapojat Oy:lle on
tärkeää, että jokainen asiakaskokemus on onnistunut. Voidaksemme
kehittää asiakastyytyväisyyttä ja palveluamme sekä arvioida
yhteistyökumppaniemme toimintaa, kuulemme mielellämme kokemuksistasi
matkoillamme. Kerro meille mitä pidit palvelustamme ja tuotteistamme Anna palautetta -lomakkeella. (Ruusut ja risut palautekanavamme on väliaikaisesti poissa käytöstä.)
Ilmenikö matkallasi ongelma, josta
kerroit matkan aikana ja jota ei pystytty korjaamaan? Voit tehdä meille
virheilmoituksen / korvausvaatimuksen täyttämällä tarkasti Reklamaatio -lomakkeen
kohtuullisessa ajassa matkasi päättymisestä. Käsittelemme reklamaatiot
saapumisjärjestyksessä ja palaamme asiaan käsittelyn valmistuttua, keskimäärin 8 viikon kuluessa reklamaation saapumisesta. Halutessasi voit lähettää myös liitteitä (esim. kuvia tai kuitteja).
Jos haluat
lähettää reklamaation kirjeitse pyydämme lähettämään ne osoitteeseen:
Matkapojat Oy / Reklamaatiot
Takojankatu 15
33540 Tampere
Kerrothan myös postitse lähetettävässä kirjeessä pakolliset tiedot
(matkan varausnumero, matkakohde, nimi, yhteystiedot sekä
korvausvaatimus).
Kiitämme antamastasi palautteesta. Sen avulla voimme kehittyä entistä paremmiksi.